Pagina's

2 april 2011

I'm going banana's!









Er werd van de week een pakketje van bol.com thuis bezorgd. Ik dacht dat is vast het boek wat mijn vriendje besteld heeft waar hij het al tijden over heeft. Maar nee het is een boek voor MIJ! Een cadeautje van mijn allerliefste vriendje! En niet zomaar een cadeautje maar het boek ‘How to be a domestic goddess’ van Nigella Lawson! Is dit soms een hint? Nee ik weet dat hij het lief bedoelt. Ik ben helemaal in mijn nopjes met mijn Nigella boek! De hele week ben ik iedere avond het boek al door aan het lezen. Ik probeer uit te zoeken wat ik wil maken maar dat is erg lastig met al deze lekkere recepten. Het boek ligt zelfs naast mn bed! Het moet niet gekker worden!








Uiteindelijk heb ik een recept uitgekozen. Het is bananen brood geworden!

Zelf heb ik er nog honing kaneel cream cheese frosting bij gemaakt. 






Het banenen brood recept kun je op haar website vinden: http://www.nigella.com/recipes/view/banana-bread-142

Honing Kaneel cream cheese frosting: 

150 gram mon chou
250 gram poedersuiker
2 el honing 
1 tl kaneel
scheutje melk

Klop de mon chou los, mix de poedersuiker en honing door. Als het nog te dik is meng er nog een klein beetje melk door. Tot slotte de kaneel naar smaak toevoegen. 

Het bananen brood is warm het lekkerste. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten